6 cech dobrego elektryka 

Dobry elektryk to fachowiec na wagę złota. Bywa potrzebny na różnych etapach budowy domu oraz, kiedy dojdzie do jakiejkolwiek awarii o podłożu elektrycznym. Często mamy kontakt do profesjonalnego elektryka, którego polecą nam znajomi albo rodzina, ale jak wybrać odpowiedniego specjalistę, jeżeli nie mamy takiego z polecenia? Oto kilka cech, jakie powinien mieć dobry elektryk

 

1. Musi posiadać niezbędne uprawnienia 
Wymagane jest posiadanie specjalnych uprawnień do wykonywania instalacji oraz przeprowadzania pomiarów elektrycznych. Tylko fachowiec posiadających takie uprawnienia będzie mógł np. wpisać zadania do dziennika budowy.


2. Musi mieć dużą wiedzę
Zawód elektryka jest niezwykle niebezpieczny, dlatego niezmiernie ważne jest, aby osoba go wykonująca miała dużą wiedzę, była sprawna i potrafiła skoncentrować się na wykonywanym zadaniu.


3. Powinien mieć dokument Stowarzyszenia Elektryków Polskich (SEP)
Taki dokument jest gwarancją odpowiednich kwalifikacji i doświadczenia. Fachowiec, który go posiada jest uprawniony do wykonywania wszelkich prac związanych z pracami elektrycznymi. Osoba nie posiadająca takiego dokumentu nie może zajmować się pracami związanymi z prądem.


4. Powinien mieć dobre opinie
Zanim zatrudnimy danego elektryka, warto sprawdzić czy cieszy się dobrą opinią. Jak to zrobić? Najlepiej jest sprawdzić opinie na jego temat w Internecie albo podpytać o jakość świadczonych przez niego usług ludzi, którzy z nich wcześniej korzystali.


5. Firma zatrudniająca elektryka musi być legalna
Tylko legalna firma zatrudniająca elektryka będzie gwarantować odpowiednią jakość świadczonych usług elektrycznych. W razie jakichkolwiek problemów z wykonaną usługą, nie będziemy mieć problemów z ewentualną reklamacją. Jak sprawdzić czy dana firma działa legalnie? Wystarczy sprawdzić czy jej dane znajdują się w Krajowym Rejestrze Sądowym.


6. Musi być uprzejmy i miły
Może nie jest to najważniejsza cecha dobrego elektryka, ale jednak istotne jest, aby taki fachowiec był dla klientów miły i życzliwy. Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne, a życzliwe nastawienie do klienta ułatwia późniejszy kontakt ze specjalistą.

 

 

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies.
Kliknij 'Zgadzam się', aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.